tisdag, juni 08, 2010

Torsdag, fredag och hela helgen....

I torsdags blev det vaxning, shopping och fika. Kvällen avrundades med Josefinas, Gerdas och att B köpte min man för en hundring... dvs jag gick hem och la mig, MAH (min andra hälft) raggade vidare på Sture och utecomp.

I fredags blev det plantagen med syrran och sköndals största pizzor ( de hade tydligen vunnit pris för det). Kvällen avslutades med fika hos MAHs mamma.













Lördagen var en stor städ och bak dag, på kvällen åkte vi hem till våra vänner, där vi berättade att vi skulle få barn och firade lite, då tjejen är barnmorska fick jag mig en fin undersökning ;)

Se så fina cupcakes jag fick till! 


Jag fick även ärva hennes nästan helt oanvända moseskorg!!!! Hon är en ängel, detta var precis vad jag ville ha!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar