torsdag, juni 23, 2011

Onsdag

Spya all over his face

Killen sprängdes

Paella till middag
Idag var jag och Anton på långpromenad, vi lyckades virra bort oss lite så vi gick totalt ca 2 mil :). På väg hem spydde Anton ner sig mitt i stan... han liksom exploderade så jag var tvungen att klä av honom alla kläder. På bilderna ovan kan ni ser hur mycket han lyckades spy upp.

Nu i natt har vi fått äran att träffa Lisa 'den svenska polisen' så jag har gått loss på henne och ställt 327 dumma frågor om polis yrket. Det värsta är att jag har ca 9874 frågor kvar :(

1 kommentar:

  1. hihih sööötnosen! Vad kul att han har så mycket fint hår! Viggo har fått mer men det blir bara ljusare och ljusare, undrar vart detta ska sluta.. Hoppas det blir mörkare snart igen ;)

    Sv: Ja vi flyttar förhoppningsvis hem den 1 aug men fy fan vilket helvete det är att få lägenhet och jobb i Sverige! Även om Norge suger är det ju iaf lätt att starta ett liv här, det får man ge de jävlarna ;)
    Hur har ni det där borta? Ska du börja jobba och har mannen fått jobb?
    Som sagt, inte alls avis på er.. Inte alls..

    kram

    SvaraRadera