måndag, oktober 10, 2011

Ny väska till mig

Gucci, ca 14000kr
Balenciaga, ca 11000kr
Louis Vuitton, ca 19000kr
Nu när man har gått omkring och hängt med sin Gucci skötväska i 10 månader så börjar man tröttna. Jag måste ju bryta mig loss från mamma-träsket och införskaffa en "egen" väska... efter 10 månaders blöjbyten och sömnlösa nätter tycker jag att det är dax för en liten gåva till mig själv eller är det för tidigt... Jag är ju trött på att alltid gå runt med samma väska :(

Min eller ja.. Antons nuvarande väska.

5 kommentarer:

  1. LV väskan va ju sjukt snygg!!
    me like alot!!

    SvaraRadera
  2. Är också sugen på en nya väska, en balenciaga rättare sagt.
    Men jag får vänta på när rätt tillfälle dyker upp :)

    SvaraRadera
  3. Balenciagan gillar jag :) eller va fasen varför inte alla ;) Tack sötnos för den fina kommentaren. Det värmde! Och ja ny borde man vara i Spanien och värma sig ;) vill ni också ha tätt? Eller ska ni vänta? Massa kramar till er snyggo!

    SvaraRadera
  4. Jag älskar LV modellen! Har suktat efter den i vitt men i svart var den ju oxå hur snygg som helst!
    Och ja, visst är du värd att unna dig en "egen" väska redan nu ;)

    SvaraRadera