fredag, september 17, 2010

Badboll från Lush, test nr #2

Badboll med kacao-smör, ska ge en stor fluffig skumm samt vara mjukgörande
Det började bra med mycket bubbel och god doft
Så här såg mitt badkar ut när bollen var helt upplöst, inget skumm men massor av bruna olje-droppar i vattnet
VILKEN FLOPP!!!! sista gången jag köper något från Lush, jag känner mig lurad. Hon i butiken lovade härlig skumm... det såg mer ut som om någon tagit alli bantnings tabletter och sedan gjort nr 2 i  min badkar.

(Alli är en bantningspiller som gör att all fett man äter kommer ut med avföringen, oftas i form av stora oljedroppar)

3 kommentarer:

  1. Jag har också testat Lushs badbomber, de är helt värdelösa! Testa bodyshop!

    Kram,
    Lina

    SvaraRadera
  2. Men lilla stumpan du som är civilekonom borde väl veta att det heter ETT badkaar dvs mitt badkar inte min. Vilken östermalm inbillare! :)

    SvaraRadera
  3. Så sant... ibland går det inte som man tänkt sig ;)

    även om jag ser det så orkar jag oftast inte gå in och ändra det efter att jag publiserat inläggen...

    Sorry

    SvaraRadera