måndag, maj 31, 2010

Gravid vecka 12+3

Hatet är enormt nu, enbart riktad till MAH (min andra hälft)


Igår var jag jätte hungrig så MAH köpte med sig en bigmac hem till mig.. jag åt max 3-4 tuggor innan jag insåg att det inte skulle gå, 15 miuter senare kom allt upp.

Vi pratar inte om en vanlig spya, då jag är uttorkad kommer det upp klumpar som man måste peta ut ur munnen om man vill få ut de, snabb tänkt som jag är började jag dricka vatten ifrån kranen för att spy i toaletten... 10 minuter senare kändes det fortfarande som att allt inte kommit upp...

Det blev natt och jag la mig och sov, med en enorm smärta i magen och riktigt illamående

(natten var som vanligt, jag vaknade 20 gånger och hade svårt att sova)

Jag vaknade för ca 2 timmar sen, riktigt illamående så jag låg kvar i sängen för att det skulle gå över, MAH klädde på sig kostymen, pratade med magen och pussade mig hej då... i vanlig ordning... men så hände det!

Dörren stängs efter honom och jag känner hur jag måste rusa till toaletten för att spy, YES!!! killen har bestämt sig för att duscha i parfym... badrummet luktar apa... ska jag spy? ska jag få astma? måste jag kissa?

Förvirringen var stor, och efter att spytt galla i 10 minuter växte en hat inom mig (galla smakar surt och riktigt äckligt, slemmigt är det oxå)

MAH ska bli straffad!!! han vet att jag inte klarar av parfym lukt, he knows...

Så älskling när du kommer hem så kommer dina parfymer stå prydligt uppställda i trappuppgången, gör du om detta kommer jag köra ner de i en påse och spy över det!!!


2010-05-06 @ 10:13:30

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar