måndag, maj 31, 2010

Shopping strl 38! I don't think so...

Igår min lunch bestämde jag mig för att strosa om kring på stan som en arbetslös... sjukt skönt! Alla affärer var halvtomma och man kunde gå omkring i lugn och ro utan att bli stressad...


Jag letade främst efter "gravid kläder" jag vet att det inte syns än, men tanken av att jag ska bli tjock får mig att vilja spy.. Vissa säger att jag borde enbart köra stora tunikor och tajts, andra säger att jag ska köpa samma kläder som innan fast en strl större... I don't think so!

Fatta ett par byxor i strl 38.. ser ju ut som en babian bakifrån.. ärligt... eller ett par shorts... BIG ASS!!!! nej nej...

Jag tänkte köra kläningar och riktigt höga klackar för att se lite slim ut. Hur som helst, det blev en jätte söt klänning på Zara och ett par vardagsskor från Karen Millen
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar