måndag, maj 31, 2010

TBX från mama mia

Tog en promenad dit, gick upp 4 trappor, fick astma och satte oss ner i väntrummet, min andra hälft såg halvnervös ut då han var den enda killen där.. hehehe


Vår barnmorska var i tid och inskrivningen började, hon frågade ut mig och MAH (min andra hälft) om lite sjukdomar och ärftliga saker, sen informerade hon oss om massor av olika tester som jag ändå slipper för att jag inte har ett mongo i familjen eller är i riskzonen
Sen bestämde barnmoskan sig för att först sticka mig i fingret och sedan tömma mig på 5 tuber blod, personligen tycker jag att hon kunde skippa fingerstickningen men jag tror att hon gjorde dte mest för att hon tycker att det är kul. Allt såg normalt ut förutom att jag har jätte höga järnvärden vilket tyder på uttorkning (no shit, har ju spytt å diarréat i 2 veckor nu liksom) så jag fick tid imorgoon bitti hos läkaren... spännande vi ska även titta på fostret då :)

2010-04-14 @ 19:45:17

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar