torsdag, oktober 07, 2010

Ceannis utförsäljning 2010


Imorse vaknade jag vid 06.30 och åkte till Ceannis utförsäljningen (samt åkte dit igen efter jobbet). Jag hade satt en budget på 500kr för mig själv... vi kan ju säga att det inte gick så bra, jag närmare 6 dubblade det :(.. men men....

Jag använder inte ens Ceannis väskor, och jag har inte ens så många att ge julklappar till.. men ändå shoppade jag loss som en sann shopoholic JIIIHHAAAAA

Utförsäljningen fortsätter även imorgon för alla som är intresserade, själv ska jag nog hålla mig borta

3 kommentarer:

  1. Oh, så mycker fint! Är korgen också från Ceannis?

    Kram,
    Johanna

    SvaraRadera
  2. Hej Johanna,

    Yes korgen är också från Ceannis, de reade ut den för 100kr! då kunde man ju inte tacka nej :)

    SvaraRadera
  3. Hej! Var är Ceannis utförsäljningen?/ Caroline

    SvaraRadera