tisdag, oktober 26, 2010

Gravid vecka 37+4 (17 dagar kvar)

Nu är det ganska jobbigt, allt känns jätte tungt och jag orkar knappt röra mig.

Det där med sömn kan jag ju bara glömma, vaknar av minsta ljud varje kväll. Vaknar jag inte av MAH snarkningar och grannar som kommer hem från fester så vaknar jag av sopbilen, fåglar, eller regndroppar som slår mot fönstret.

Vaknar jag inte av ljud så vaknar jag av att jag måste gå på toa ca 7 gånger per natt eller mina jobbiga mardrömmar. Jag har en sån panik över att jag inte får någon sömn så jag stressar ännu mer vilket leder till att jag inte kan somna alls...

Någon som sitter inne på lite sömnpiller? hash? anything?

3 kommentarer:

  1. hahaha ja har men ja tror inte du ska ta de...du får helt enkelt stå ut, ja vet hur du har det!!
    du, har du tid för en fika nästa vecka??

    kram

    SvaraRadera
  2. Och jag stressar upp mig över att jag INTE behöver besöka toaletten en enda ggn på nätterna ännu. Jag nojar och tror att det är något fel bara för det.. Naturligtvis skönt, men står ju att läsa överallt att nu får man räkan med att besöka toaletten minst en ggn på nätterna, men inte jag.. =(

    Du får försöka sova lite på dagarna nu nr du är ledig!

    Ha en fin onsdag, kram/Anna

    SvaraRadera
  3. tack så oerhört, hon är vår lilla ögonsten :)

    KRAM!

    SvaraRadera