måndag, november 22, 2010

Första besöket på Barnakuten

Världens bästa pappa byter blöja
Igår natt efter festligheterna så skulle jag byta blöja på Anton, precis då bajsade han och det såg otroligt vattningt ut som diarée ungefär, i ren panik ringde jag vårdguiden och förlossningen, de tyckte båda att jag skulle åka in till akuten på en gång. Storgråtandes lämnade jag gästerna och åkte till akuten. Det visade sig att babybajs ska se ut så och att i och med att jag ammar så är det näst intill omöjligt för lillen att bli sjuk. Skönt att lillen mår bra, de vägde honom och han vägde nu 3480g dvs han har gått upp lite :)

3 kommentarer:

  1. Hej
    Tur att allt gick bra, i början blir man väldigt lätt oroad, första matten hemma och jag fick fråga min syster om lillan inte skulle kvävas om hon låg på rygg när hon skulle sova.

    Ja vi får ta och boka in en sån :) Just let me know när du är redo haha :)

    SvaraRadera
  2. Ojdå, tur att allt var som det skulle ; )

    SvaraRadera
  3. Gud så söt han är!! =) Stort stort grattis!! Förstår att du är förälskad, vet precis hur det känns ;) Vilken tur att allt var bra!! Massa kramar!!

    SvaraRadera