söndag, november 28, 2010

Första besöket på Ikea

Första offentliga amningen

Anton 13 dagar, arg och trött efter Ikea besöket

Ikea shopping 1.0
Idag tog jag mig mod och bestämde att vi skulle testa att gå ut med Anton (för första gången). Det fick bli en snabb besök på Ikea. Anton klarade det ganska bra, ca 20 min höll han ut i vagnen innan han började gråta. Efter ett blöjbyte och amning däckande han i min famn men vaknade så fort jag la ner honom i vagnen... nästa gång ska vi nog testa bärselen.

Amningen gick faktisk ganska bra, det var lite bökigt med sjal och sånt men det var helt ok.

(nästa alla som gick förbi oss kommenterade hur liten och söt lillen var när han låg i min famn, jag fick se lite extra elak ut så att ingen skulle våga sig fram och hälsa på Anton... vill ju inte få baciller på honom)

1 kommentar:

  1. Vilken snygg o stolt mamma! :) Det verkligen strålar om dig! Vet inte om jag grattat än eller bara tänkt på att göra det, men hur som helst sp säger jag det nu, GRATTIS till en underbar liten Anton!!! Så himla gullig! Hoppas allt gick bra och att ni mår bra hela familjen. Njut av varje sekund! Jag tyckte nyss jag födde min lilla Ville men han är 7 månader på torsdag!! Hjälp vad tiden går! STOR KRAM till ER

    SvaraRadera