tisdag, november 02, 2010

Så kul ska vi inte ha det!

Killen på bilden har seriösa problem...
Nä nä nä... Andreas får inte sitta med en kamera och filma varje sekund, och ärligt tror jag ingen man i hela världen ser så glad ut som killen på bilden!

Helst vill jag föda ensam i ett mörkt rum där ingen kan se mig, är det förmycket begärt? Är det bara jag som tycker att en förlossning är sjukt äckligt och utblottande...

Äckligt äckligt äckligt... börjar ångra lite nu att jag inte valde kejsarsnitt...

2 kommentarer:

  1. Jag kände mig sjukt utblottad när jag födde och de var jobbigt medan fredrik säger att han inte ens tänkte påde. Jag ville att fredrik skulle filma just när bebisen kommer ut fast han står brevid axeln men nu fastnade ju colin så de vart ett snitt så vi missa de

    SvaraRadera
  2. Jag tycker faktist detsamma som dig, är ganska trött på att folk ska säga att det är så vackert osv. Visst att få barnet och sånt, men inte att ha en massa ansikten där nere :) Trots att jag hade kejsarsnitt så kan jag iaf tänka mig. Jag skickade maken ut ur rummet för att få katetern insatt (som by the way var jävligt plågsamt!).

    Har tom hört att det finns folk som spelar in och som sen visar upp det för vänner och bekanta, herregud haha!

    SvaraRadera